Tjenare!! :-D

Sorry..inte skrivit på nån dag. Inte haft så mky tid med tanke på all sol och värme...OCH tyvärr jobb.

Alla dessa underbara lata dager på Bo01, Klagshamn, Kämpinge, Pildammarna...

Ojojoj...färg har jag fått...*s*...

Dock har jobbet tagit alldeles för mkt tid än vad jag velat, men jag ska inte klaga :-)
Haft det så mysigt och specillet dessa dagar.

Har gjort en massa med liam oxå...bland annat klippt av hans fina lockar, hehe. Det va dax för en pojksommarfrilla, haha.
Själv ska jag beställa tid hos frisören nästa vecka, innan jag åker till Sthlm..bara klippa till det lite och kanske slinga de, vi får se =)
Åker iaf antingen på tors eller fredag. Antar det blir fredagen, eftersom att vara utan liam allför mkt klarar jag INTE!
Vi ska ändå bara supa och festa hela helgen, så 3 dagar räcker nog gott och väl...
Sen ska jag klart hinna med och träffa en viktig person i mitt liv oxå!

Sen så är det snart dax för resan....sorry att jag tjatar en massa, men har inte varit utomlands på evigheter...dvs första sommaren alex & jag blev tillsammans. Guuud vad jag saknar den resan...alla underbara kvällar med den mannen jag älskade över allt som fanns. Så kul vi hade...Vi samarbetade så bra på den tiden...haha..nu syftar jag på en tävling jag va med på...och jag VANN!!! :-D...Tack vare alex...haha..svårt att förklara. Kommer oxå såväl ihåg den otroligt fula lilla rosa sommarhatten jag hade, haha. Såg ett foto på den härmodagen, höllt på att trilla av stolen...jag det är sånna små detaljer som är viktigast. Rida häst, bada, äta glass, shoppa...*gud*...Nu kommer jag på villospår...sorry. *Sakna*

Jag sitter här....typ rätt naken, haha..för det ville ni ju veta...jag fryser lite. Har nyss duschat efter jobb, och ska ut ikväll. Lite roligt det där. Jag somnade vid 4 tiden i natt....upp kl 08....jobba tills nu....ut nu, och sen upp kl 07.00 imorgon...jag e galet galen. Men har inte festat på länge så jag känner att jag måste få dansa av mig en hel del :-)

Jobba till kl 16 imorron...sen på kvällen ska jag göra ngt speciellt för min del...Längtar som faaan!
Kaffe är äckligt ;-)

Idag på jobb fick jag ett oväntat men helt underbart trevligt sällskap.....en lång kram och småprat...kom övernes om att ses på valborg...fest i lund :-D 2 år sen sist jag träffade den personen...

Nej, nu måste jag sminka mig....vi hörs imorogn när jag är trött som en myra som sprungit maraton..



Ps. JÄVLAR sikken match idaaag! FORZA MALMÖÖÖÖ! 4-0....Junior är bara bäst ibland! :-P


Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback