Sjuuuuk! :-(

Ja, det va ju jävligt tajmat detta.
Har haft en oändlig tannavärk de senaste dagarna. Gryymt ont i mina visdomständer..på vänster sida.
Tänkte att de kanske går över om jag sköljer lite extra med Listerin eller vad det heter. Men ack så fel man kan ha.
Vaknade inatt med SPRÄNGANDE huvudvärk och grymt ömmande tänder. Kunde såklart inte somna om med dessa smärtor....upp och yrade och letade i medicinskåpet efter ngt lite starkare. Hittade Citodon..tog 2 sånna, sen somnade jag efter ett tag. När jag vaknade på morgonen vid 8, så insåg jag....jag har feber! FUCK!
Ska ju jobba..men näää...som vanligt ska man ha nåt skit som stoppar en. Messade Syrran och berättade att jag ej kunde jobba. Röd dag och allt...100%....KUUL..man kan ju bli så irriterad så tajmat allt skit ska komma. *Grr*
Liam har ju självklart inte haft en rolig dag med en mamma som bara ligger ner hela tiden och inte kan leka. Så jag har gjort mitt bästa med att försöka leka liggandes. Så det har flygits och grejjer...det tycker han ifs är himla kul. Pappa kom upp och lagade middag åt oss, sedan tog han med liam ut och lekte nån timme och jag fick vilat.

Liam kör omkring på sin älskade eldriva motorcykel här hemma, haha. Den låter ju inte liiiite mkt..men han tycker ju det är så kul. :-)

Nu är kl rätt mkt...och liam ska snart sova, och jag ska fortsätta kolla på Desperate houswives..som jag blivit sååå beroende av redan. Haha...vänner och familj kan ju ha rätt ibland ;-)

Ja, som ni märker har jag fortfarande Liam här hos mig ;-) Precis som jag vill..och är jag inte frisk imorgon vilket jag MÅSTE vara, så ska jag förhoppningsvis ha honom fler dagar. Kanske kan lösa de även om jag ska jobba?


Snart ska jag träffa "honom"...:-D

Japp..vi hörs och ses...=)

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du testat med corsodyl gel för dina visdomständer (finns & köpa på apoteket), jag har själv använt det när jag haft ont i mina tänder & det har hjälpt bra. ha de bra, kram Therese

2007-04-09 @ 23:04:14
Postat av: Jenny

E det bara jag som e aningen nyfiken p hur d gick med alla dessa pojkar som du hade på G?

2007-04-10 @ 21:04:07
Postat av: Jenny

E det bara jag som e aningen nyfiken p hur d gick med alla dessa pojkar som du hade på G?

2007-04-10 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback