Påskägg!

Efter en skön natt va det dax att gå upp. Vi åt frukost, och körde och hämtade Alex på hans jobba som hade slutat en timme tidigare. Körde till lödde, lämnade liam på dagis, och sen körde jag alex till hans morfars hus. Vilka minnen...men klarade av det rätt galant trots allt. Det går ovanligt bra mellan mig och alex nu för tiden. Vi har inte bråkat på evigheter känns de som, och det känns skönt. Men man ska inte ropa hej!
Fick även reda på en....ja, vet inte om den är bra eller dålig..men han får tillbax sitt körkort redan den 5.e maj...blev lite chockad..han själv oxå för den delen. Lönt att ta de överhuvudtaget när de bara handlade om nån vecka.


Fick ett påskägg av de killarna jag "träffar/träffade"...Det va en lite försenad present *s*
I den fanns en massa choklad (som jag gav bort, haha) och en trisslott, och lite träning produkter.
Jättekul att få presenter :-)
Tack!

 Mums!

Idag jobbade jag till kl 13.00 som planerat. Drog till banken och fixade en massa grejjer så att handpenningen kan betalas...ihh..vad jag längtar!!
Sedan drog jag och tränade. Fick bli benen idag, och lite konditionsträning. Svettig och trött hoppade jag snabbt in i en skönt dusch. Varje månad sätter som upp 2 st A4 papper med de mest aktiva på träninges centret. Det får plats ca 30 st på dessa 2 papper. Så det vill säga att dom 30 mest aktiva hamnar på "listan", jag ligger som nr 7 *storler* Det är inte illa de, fniss. Fick höra att det finns ca 60 papper till som då inte kommer upp. Så det är väldigt mån ga de handlar om. Kunde inte låta bli att skryta lite för de är bra gjort av mig. Sedan gick jag inom Jysk och inskaffade en ny kudde. Ska säga att de va på tiden. Haft samma älskade kudde sedan barnsben, haha. Men efter min nackspärr så bestämde jag mig för att byta.
Fick bli en lite dyrare kudde som anpassar sig efter min nacke. Har redan provat den..riiktigt skön ;-)

Åkte och hämtade min kära son på dagis som lekte i lekhallen just då. Lika glad och stirrig blir han när man kommer. Man ska titta på när han kastar bollar och åker rutchkana eller springer omkring, hehe. Man kan bara le!
Vi gick in om Center Syd..skulle egentligen bara köpa kallingar till lilleman, men slutade att vi gick därifrån lite fattigare på pengar, men rikare på kläder. Liam fick ett par nya snygga jeans, och en häftig "spindel" tröja. Köpte även solbrillor, solhatt, kalsonger till honom. Och jag unnade mig en ny jättefin sommarklänning...rosa såklart ;-)
Halterneck med en fin låg V-ringing. Hittade oxå en jättefin sommarväska, vit, med bambuhandtag. Love it!

Åkte hem..mötte pappa och åkte och handlade lite. Sen hem till mamma och pussade på min lilla vovve, snackade ett tag & hade trevligt.

Just nu har äntligen lillen somnat efter lite oroligheter och uppmärksamhets behov.
Men han va så trött så trött.
Lillsyster är här..vi tittar på top model 7, och sen har jag 8 avsnitt av top model 8, hehe..spännande :-)

Så nu ska jag gå och sätta mig och dra lite skämt & snacka resa med syrran...RESA!! Ahh :-D




Haha..sjuk!


Snart kommer det nya bilder från danmarks trippen! :-)

Ps. Ska klippa mig denna veckan....mitt hår växer så de knakar...får se vad det blir denna gången. Samma kanske...eller kanske inte! :-P

Ny tatuering är oxå på gång....Ska föreiga mitt vackra efternamn (:-P) på min arm tänkte jag. Japp..jag älskar tatueringar!!

Puss alla glada och söta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback