Ovetande..

Just nu sitter Liam i mitt knä och störar sig, haha.

Pappa har passat honom nån timme idag, för min kära syster satte mig på att jobba min sista dag med liam denna veckan. Blev lite sur och så, men vad ska jag göra? Åkte in och jobbade...mkt om göra. Så tråkigt när det är mkt o göra och man är 2 man kort. Det blev lixom dubbelt arbete för oss andra, och det gör en inte på särkilt glatt humör mot gästerna, vilket jag tycker ska vara ett krav egentligen. Men man är ju bara människa. Iaf..när jag väl slutade, så åkte jag hem till min kära plutte som blev såååå sååååå sååååå glad att se mig...hehe. Vi åt lite mat och mös.
Är egentligen meningen att jag ska på bio idag...vi ska/skulle se Epic movie.
Men jag är sååååååå tveksam. Om jag går på bio så måste jag lämna liam idag till alex eftersom ingen kan ha liam dom timmarna. Tusan oxå säger jag. Så mitt första val är såklart att strunta i bion & ha lillen en natt till.
Så man kan ju sitta här hemma ist och ha en film/snacks kväll. Det är oxå mysigt...plus att jag har en underbaring i sängen.
Och sen dagen efter...det vill säga imorogn så vill jag sååå gärna (hehe massa sååå) till skånes djurpark med lilleman. Och kanske Jensen och hans son...de 2 små ungarna brukar ha väldigt kul ihop =)
Men vädret kanske inte ska bli de bästa..vi får helt enkelt se imorgon! Annars måste jag jobba :-(

Vi får se vad tiden visar!


Fick ett brev i brevlådan igår...
"Man ska inte tro på allt man hör" va en mening som stod i de långa brevet.
Och faktiskt så va det precis som jag misstänkte och trodde hela tiden..
Svartsjukan och hatet sitter fortfarande kvar!
Bara löjligt, patetiskt och barnsligt att inte våga erkänna det!


Just nu så tänkte jag ta med liam ut på en sväng...han har inte satt foten utanför dörren idag...Visst det regnar och har sig, men man måste ha lite luft oxå!
En sväng in till malmö tänkte jag....sen får vi se vart de leder :-)

Guuuuud vad jag älskar min lilleman! Han gjorde nåt så väldigt sött precis (L)

Hörs ikväll!

=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla. varken hat eller svartsjuka finns kvar. & jag ljuger ALDRIG. å som sagt tro vad du vill men jag säger sanningen.

2007-04-08 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback