Oookeej!?

Som vanligt händer ded mkt här..

Aldrig tid att skriva längre känns det som..men ska skärpa mig ;-)

Nyss kommit hem..nästan. Jobbade..va hos optikern...hittade på roliga saker med liam, och sen hem. Nu ligger han sött i sin säng och tittar på tecknat. :-)

Dom har påsk kul på Pay C denna veckan. Ponnyridning, äggrullartävlingar, måla ägg, ansiktsmålning..ja..allt kul för barn. Ni skuuulle sett liam när han red på ponnyn...den va en C ponny..så inte särkilt liten. Men ack vad kul liam tyckte det va. Han härmade ljudet så fint med en sång i takt med hovarnas klackande..och satt där fint på plats, höll i sig fint & gungade vackert med hästens rytm...*ler*. Jag ska se till att han får rida mer..han kanske finner det som ett intresse...och eftersom jag älskar hästar själv, så hade vi kunnat ha det som ett gemensamt intresse ;-) Haha..

Alex ringde igår...lät lite snäll/nere...tänkte vad nu? Han åkte fast...62 på en 30 väg...puff...där försvann det körkoret..
Man ska inte köra så snabbt...oavsett om man har väldigt brottom att läman företagspaket...
Så nu ska vi försöka lösa detta på ett bra sätt tillsammans..självklart ställer jag upp för honom..ska ha liam extra på hans vecka och allt det där. För nu måste han åka med sin mamma till sitt jobb, för att sedan jobba på lagret eller nåt sånt ist. Bull läge... Hade aaaaaaldrig klarat mig utan mitt körkort....Shit! Tycker faktiskt synd om honom, även om han körde liiite för snabbt. Men vem fan har inte gjort det?


Längtar väldigt mkt till vissa saker...*ler*...Det händer mkt under våren :-)



Till C:  Asså...låt oss säga såhär. Känner du igen detta?
Äcklig, ful, ser sliten ut...osv osv? .....Om inte så kan du ju fråga din "kära" kollega.
Jag tar inte sånt skit bakom mig rygg...det kommer jag aldrig göra.
Va nere och knackade på din dörr i veckan, för jag ville veta varför du snackar sånt barnsligt skit? Du e ju för tusan vuxen. Om du ljuger eller "hon" vet jag inte...spelar ingen roll egentligen för jag har lagt ner det nu..tycker bara det är sjukt barnsligt att hålla på sådär. Tror faktiskt att alla ensamstående småbarnförälder som tränat och jobbat extremt mkt en dag kan se lite sliten ut..men när blev det förbjudet? Jag ser inte sliten ut..det vet jag.
Har bra självförtroende och det är inget fel med det!
Och sen hade du sagt nåt om att det va jag som började snacka om Johan? Visste inte ens om att ni kände varann, och varför skulle jag börja snacka om en person som redan har passerat utvägen för längesen. Det va du som nämde att du jobbade med nån annika som hade varit otrogen med nån Jessica Wiren...ja då såklart. Och du frågade lite om hur de gick till och grejjer och jag svarade. Det va allt.. Varför hitta på annat? Fattar noll i sådana beteende.
Men självklart så tackar jag dig för hjälpen med katten...det va snällt. Men där kunde du stoppat.


För övrig så mår min putte bra. Han har tappat utterliggare en tå, men nu ser det bättre ut. Hoppas den sista tån stannar där den är. Dom alla är så söööööta....3 av dom har börjat gå omkring på ett otroligt sött sätt...lite vingligt, men så duktiga är dom...*älska*
Mamma, Ulf och Emely åkte till ivän över påsken. Dom har ju husvagn och grejjer där uppe. Sp det är första gågen sedan Ulf blev sjuk som dom åker upp. Och Timon och Abby är med där uppe....saknar henne som faaan, min lilla stumpa!

Nepp..nu börjar en svensk töntfilm på tv :-)

Hörs snart igen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback