Lovely Denmark!

Gokväll alla glada, och ni andra oxå!

Ni kan gissa hur TRÖTT jag är nu. Efter en håård veckas arbete ska äntligen min ledighet ta plats.

Imorgon börjar den med att vi stiger upp kl halv 8...då ska vi duscha, packa och göra oss iordning för att hämta Camilla & Eldar. Och sedan ta brobizzen och köra över till kära danmark. Där ska vi besöka ströget och lite affärer för lite inhandling av vissa goda dycker *s* :-)
Sen ska vi bege oss till Tivoli, riktigt skoj ska de bli, speciellt i det fina vädret dom lovat oss. Ska gå omkring mitt bästa linne heela dan och bli så bränd att det ska göra ont...för DÅ inser jag att våren är här :-)
Det blir såklart åkband för oss alla, och mkt åk...är så karusellfantast...nästan barnsligt, men det är tillåtet!
Liam ser väldigt mkt fram emot det oxå!

Så nu ska jag lägga mig i min underbart sköna säng och titta på ett avsnitt av DH, sen ska jag nanna gott!

;-)


Hörs imororn!
Ha alla en trevlig dag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Fick reda på din blogg av en bekant o har läst den ca en vecka nu.Jätte kul att läsa o så roligt o läsa om Liam.Du verka´r vara en toppen mamma till honom.Får verkligen inspiration till mitt mammaliv.Hoppas allt e bra!! Kram

2007-04-16 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback