Längtan är stor!

Morrn morrn.

Gick upp EXTRA tidigt idag för jag ville se solen nån timme innan jobb. Men lite lite halvdisigt är de fortfarande så jag väntar med att gå ner till mammas trädgård och sola. Ska ju ta med kissarna dit, så dom får känna på liite gräs och sol. :-) OM ni bara hade sett dom...jisses. Dom anfaller varann nu på ett roligt och sött sätt. Hoppar fram emot varann och trilla på vägen för deras balans inte är 100 än. Mamma Daisy är såå duktig med dom, och har väldigt bra tålamod. Dom slår henne i ögonen (& deras klor är INTE o leka med..*aj*), hon bara busar tillbax ist. 2 av dom har börjat äta fast föda nu...de andra luktar lite, men kommer såmåningom att provsmaka oxå.
Klättrar på ben gör dom...nakna ben..AJ! Och pussas, busar, leker..ja allt. På tors blir dom 1 månad gamla :-D (L)

Idag kommer Liam hem igen..Han åkte till Alex i tors.
Så imorgon blir det en massa solande för oss, och en mysig liten utflykt, picnic om det blir sol. Jag tänkte faktiskt att vi skulle åka över till ströget och gå en runda där. Kanske in på tivoli med honom och åka någon karusell, det tycker han nog är kul. Vi får bara hoppas att vädret tillåter! :-)

Sooooooooooooom jag längtar till resan!!
Jisses!
Liam kommer tycka det är sååå kul. Men varmt...så jag tänkte se om det finns ett solparaply för barn som han kan hålla i om det blir för jobbigt för honom. Men vi kommer bada hela tiden, äta glass, dricka, leka...så han har nog inte tid att tänka på att det är för varmt :-) Ja, det ska bli en upplevelse!

Den bliviande helgen är FULL med roligheter och trevligheter..*längtar*..

Fick halva sminkväskan förnyad igår..alltid lika kul är det. Oriflame är faktiskt ett bra märke med väldigt fina saker. Mamma säljer för dom, så självklart beställer man varje gång det är dax. Alltid finns där nåt skoj!

Nackspärren sitter fortfarande i, och jag börjar bli väldigt less på de. Tränar gör jag ändå, men det finns gränser...hatar gränser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback