Gott, gottigott gott!

Gokväll damer och herrar!

Tjjaa...vad har jag gjort denna dagen?

Kan ju börja med att säga att MFF spelade riktigt kasst idag.
11 hörner.....utan mål..tss..kasst. Att få ett poäng av en straff...jaja. Bra jobbat...*ironi*
TFF däremot spelade faktiskt helt okej...faktiskt!

Liam har varit ute och kärt sin fina 4-hjuling idag.
Sen åkte vi till Alex och hälsade på. Jag stack och tränade en stund...lika skönt som vanligt.
Åkte till Alex igen. Har aldrig varit med om att han va så trevlig som han va idag. Men det va skönt att kunna skratta med honom igen, även om det va lite spel från min sida för att inte han ska känna sig illa till mods när han väl försöker skämta & om jag inte skulle skratta. Då kanske han lägger av med det helt. Det lät inveklat, men vi hajjar säkert. Jag, Alex & Liam spelade fotboll och blåste bubblor ca 1 timme. Vi hade trevligt. Sen kände jag att de va dax att köra så inget hann förstöras. Det är så...man ska alltid lämna stället när det är som roligast..så det inte hinner bli tvärtom. Då minns man bara de trevliga..

Vill bara "skryta" lite i dagens blogg. Eller skyt och skyt...finns kanske inte mkt att skryta om, men tycker ändå det är dax för lite nya bilder på mitt musklebyggande. Det kanske inte syns så stor skilland från förra "spänn fotot", men omkretsen är större. Tyvärr så pga min nackskada (för er som inte vet, så har jag kronisk nacksjukdom), så är jag starkare i vänster arm. Så det syns verkligen på bilderna vilken arm som fått mest träning..haha. Men min PT ska hjälpa mig att bygga upp höger arm lika mkt.
Skratta inte....hur vacker kan man vara efter ett hårt träningspass & när man spänner sig om man skulle skita?

image158



image160



Hör har vi den lite äldre bilden...ser ju nästan större ut, men det är jag dock ej! :-)
image161





När vi kom hem, så va vi ute en stund till. Åkte och handlade, sen hem och tittade på tv...Byggare Bob va det denna gång.

Telefonen ringde..det va "han".
Vi snackade ett bra tag om allt....han berättade att han hade en blomma som väntade på mig hemma hos honom. Jag ba..okej? En blomma...jaha...vad trevligt...hrmm..Visste inte vad jag skulle säga där heller. Tack sa jag.
Sen bjöd han ut mig imorgon kväll efter jobb.
Jag visste inte om jag skulle tacka ja, eller som vanligt skylla på att jag aldrig har tid för sånt.
Egentligen har jag inte tid...faktiskt. Även om det är "Alex vecka", så har jag lillen...och det är ngt jag verkligen vill.
Men sen tänkte jag...varför ska jag alltid tacka nej? Varför ska jag alltid skylla att jag aldrig har tid? Varför ska jag sällan få göra ngt för mig själv? Visst, jag har en son...som är mitt liv, men det behöver inte betyda att jag inte har en framtid med en man och nya barn? Hur ska jag kunna ha en framtid med man och fler barn om jag aldrig ska ha tid pga det barnet jag redan har? Det finns alltid tid för saker, om man verkligen vill de.
Så jag förklarade för honom....som vanligt....att jag inte har tid etftersom jag har min son. Han frågade lite snällt och oskyldigt om det inte finns en chans att ngn i familjen kan ställa upp att passa & natta honom imorgon, så jag kan få träffa honom. Jag förklarade för honom att det är svårt eftersom folk ska jobba. Men då syftade han att de inte behövde bli sent om det va problem. Resturang, Bio, Promenad?... Så jag sa att jag faktiskt skulle fråga lillayster som bor 10 meter från mig. Men att om inte hon kan, så går det inte. Då sa han att, jaa..men då får såklart Liam följa med oss, för det är faktiskt dig jag vill träffa. Jag sa att det fanns en möjlighet till det oxå, men att då får vi anpassa oss efter hans behov...inga problem! Meeen trots att det finns alternativ till bägge, så är jag ändå lite osäker på vad jag vill. Men som jag alltid säger, så får vi se hur det känns imorgon. Visst är jag värd att få gå på dejt, men jag vill vara med min son oxå...*sucka*..


Jaja...nog om de.

Ska jobba springpass imorgon...skönt. Lämnar liam på dagis lagom innan middagdax, jobbar. Drar och tränar, jobbar och sen hämtar honom hos Alex. Perfekt!
Sen får vi allt se vad som händer på kvällen!


Nu ska jag titta på DH..som vanligt och njuta. Sen är det läggdax för fröken Wiren oxå!



Ps: Varför blir jag så bajsdålig på bild? Hajjar inte de fenomenet!



(Globaj DJs - What a feeling) (8)


Puss hej!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vilka snygga muskler du får!

2007-04-23 @ 10:27:29
Postat av: pejabratz

jaadu, vet inte vad jag ska säga riktigt :P jag har ju hållt på lite med html å sån kodning själv på fritiden, så jag vet lite vilka saker man ska ändra på i koderna, å bilder å sånt redigerar jag i photoshop, men det är inget som går å förklara bara över internet liksom, sorry :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback