GLAD PÅSK!







Ngn dåre ringer mig kl 6 på morgonen en lördag morgon...okej...bra gjort?!
Vet dock inte vem det är, och lät bli att svara. Får kolla upp på hitta.se

Nyss ätiti frulle med lillen, och nu sitter vi coh tittar på våra älskade kattungar som bara blir större och större och sötare och sötare. Dom går ut på "små" äventyr nu..haha. Dock max 1 meter fråm "hemmet". Men om 1 vecka så är dom ute på stora äventyr hehe. Min små hjärtan!

Ja, idag är det påskafton. Och planerna idag är rätt så stora. Vi ska börja med att handla påskmat med pappa, för att vi ska äta tilsammans. Egentligen skulle hela familjen samlas och äta en stor påskmiddag, men mamma och Ulf åkte ju till husvagnen på ivön ist, dom blev bjudna av alla deras vänner där uppe på en stor påskfest. Och självklart vill dom träffa sina vänner, och alla vill ju träffa Ulf och höra hur det är med honom & allt. Tråkigt nog kan han inte  kommunicera bra. Hans hjärna spelar sånna spratt, och han kan inte få fram det han vill, och prata kan han inte. Jo.möjligtvis säga till mamma hur mkt han älskar henne, och några fåstaka ord...som när ett litet barn håller på att lära sig prata. Sen har dom jäkla läkaran fortfarande inte satt tillbax ena skallbenet, så han huvud är fortfarande "halv", och han måste bära en ful jäkla brottar hjälm när han ska gå omkring. Vilket han kan..dock inte så bra, men han kämpar sig fram med sin förlamade sida. Rullstolen är klart så mkt skönare kan jag tänka mig. Men samtidigt att ha friheten att veta att han KAN ta sig fram stående om han vill.
Iaf...Jag unnar dom självklart den lilla trippen, för dom alla älskar verkligen sin husvagn och sin camping.
Alex, jag & liam är där varje sommar över några dagar och sover i förtältet. Som nu i somras va det jättemysigt. Liam sov ju i sin resesägn då. Får undra hur vi ska göra i år. Han får inte längre plats i den där. Så han får väl ha en egen sovsäck ;-) Vet inte hur det blir i sommar. Om jag & liam ska åka själv, eller om Alex vill följa med. Han älskar praktiskt taget det stället och vår husvagn och alla vännerna där uppe. Där e helt underbart. Bada i den underbara sjön..grilla varje kväll..åka på äventyr. Första sommaren jag och alex blev tillsammans så åkte vi upp tilll ön. Där blev han frälst...han hade helt underbart kul. Och vi va så kära och lyckliga. Vi alla åkte till ölands djurpark...kommer aaaaldrig glömma hur sjuukt roligt vi hade den dagen. Ojojojoj...*sakna*
Sen när vi kom hem så åkte vil till Mallorca med hans familj. Dom bjöd mig...Hans mamma fyllde 50 år.
Och även där va vi nykära. Det hemska är att jag blivit av med så många bilder. Ska leta noga i huset. Där är en bild jag veeerkligen älskar så djupt. Vi sitter på vår tarass...och jag har min söta rosa solhatt och sitter och tittar på bordet där Alex skrivit med stenar "Jag älskar dig Jessica"....kommer så väl ihåg den kyssen jag gav honom när jag såg vad han gjort..... Ja..har otroliga minnen innan allt det hemska började. Och som många inte fattar, men som jag själv fattar, så är det alla minnen, minnet av alex och hoppet om att alex ska bli den jag älskade så djuuupt som jag håller mig så fast vid...som gör att jag har svårt att gå vidare och släppa honom helt.
Jag har varit med om så sjukt mkt hemska saker alex gjort mot mig...går inte att beskriva med ord hur jag har mått, det är riktigt illa. Men ändå så är dessa minnena så mkt starkare än dom hemska....minnena om den alex jag lärde känna och älskade mer än jag älskade mig själv. Och han älskade mig minst lika mkt, om inte mer. Han va så fäst vid mig..han gjorde allt för mig, Han va så romantisk, han va så kärleksfull, så älsvärd, så underbar..han hade allt jag letat efter. Och han sa ofta till mig att han inte fattade hur en tjej som jag ville ha en kille som honom...och jag kände såklart detsamma.

Nej nu får jag sluta.....jag drömmer mig lätt bort. Och allt jag tänker kommer genast upp i bloggen. Jag hade kunnat hålla på i eeevigheter. *Suck*

Min nackspärr har inte blivit ett skrafs bättre...tvärtom. Har så sjukt ont. Låg med hela mitt täcke runt min nacke inatt, så jag skulle kunna somna. Får hjälpa mig upp genom att ta händerna runt min nacke och lyfta upp mig. Jobbigt att inte kunna träna när man har så ont :-(

Gjorde en upptäckt...som jag ska fixa så fort dessa röda dagar är slut. Jag tränade på Forum i malmö, innan jag hamnade i lödde. Där hade jag ett årskort som jag betalade 360 nåt i månaden. Och kortet gick ut i nov, och då skulle hela summan varit betalad. Och till min förvåning när jag va inne på min internetbank så såg jag att de svinen har fortsatt dra dessa pengar...och de tänker förmodligen inte sluta. Så jag ska ringa dit direkt och KRÄVA att få varenda öre tillbax. Vad fan tror de lixom? Att man inte ska märka det eller? Jävla idioter!

Nej, nu måste jag ringa pappsen...så vi kan handla innan allt stänger.

Vi hörs snart igen!


Puss & Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback