Fjortis!

Morrn!

Börjar kl 16 idag..skönt.

Ska lämna liam till alex innan jobb och hämta honom efter.
Sen imorgon är jag ledig och ber till gud om att det ska bli fint väder..*ber*
Då ska jag & Liam hitta på nåt riktigt kul...vi får se vad!

Igår va en speciell dag...på alla sätt och vis.
Alex....visade sig mer öppen mot mig på ett sätt det va längesen jag såg. Vi pratade....pratade med och om varann. Det va många år sen sist. Alex t.om va den som nämde hur många år sedan det va jag flyttade ifrån honom. Och jag påminde honom att i Juli är det 2 år sedan, och att vi bröt upp helt i augusti. Det blev lite tyst i luren....vi bägge tänkte en massa där...det vet jag. Vi pratade om mina katter, hans jobb, mitt jobb, vår ekonomi, liam, livet.
Ja..vi satt i telen ett bra tag och snackade. Fast vi hade träffats nån timme innan, och pratat i tele innen oxå.
Det kändes väldigt skönt...inget bråk, inget tjaffs...bara prat. Vet inte vad jag ska säga om det...är vi på väg att äntligen bli bra vänner, eller är det mer än så?

Ja, då va det snart valborg...trevligt.
Vet inte vad som händer den dagen, men liam ska vara hos alex på kvällen iaf, eftersom, hans farfar kommer ner och hälsar på (bor i norrland), så har lovat alex att han ska få ha liam nån dag då.
Fast eftersom det är det årliga tivolit i Vellinge, så ska jag gå dit med Liam så han får åka lite och så.
Mamma & Ulf ska till husvagnen på ivön, och Emely, min lilla syster som ska bli 14 i år, vill såklart inte följa med när det är årets största fjortisfest på tivolit då. Kommer själv ihåg...fy fan vilka festaer man haft vid den åldern.
Söp sig redlöst full på en hemmagjord blandning på mammas alla spritsorter. Man låg vid 2.an (2 kilomtersrundan) och spydde medans ens vänner snällt höllt uppe ens hår och killarna tyckte man va småhäftig så man fick sig ett hångel oxå, haha. Ja..vilka dagar. Saknar dom enormt, och nu är det min lillsysters tur. Har pratat med henne..hon är lite "finare" i kanten än vad jag alltid varit, hehe. Så jag litar på henne, men även hos henne kan skenet bedra. Iaf...till saken. Hon vill bo hos mig den helgen mamma ska iväg. Och självklart får hon de..systrar ställer alltid upp :-)

Nej, nu ska jag ut och leka med lilleman. Vi ska gunga, köra med hans 4-hjulng och handla glass till honom. Det börjar bli lite soligt ute nu efter morgonen dis!

Hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer än så? Du är en idiot om du ens kan tänka på "mer än så" med Alex igen!

2007-04-24 @ 20:37:49
Postat av: Caroliin

haha..."2an"....ja de där fyllorna kommer jag ihåg....ja...ett litet avtryck från mig...slipper jag känna mig som en snokare när jag läser här :D..ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback