Bra val?

Vaknade vid 9 av att liam kallade på mig.
Va rätt trött faktiskt...men det va för att jag fått sova längre än vanligt, så de blir lätt så.
Åt frukost och nu tittar liam på sitt morgontecknat, och jag sitter här och fördriver tiden på nåt brta sätt med fruktansvärt ont i min nacke. *suck* Vet inte varför de blivit värre än vanligt just idag, men det ska inte stoppa mig från att träna..nej nej. Får "gå i trappor" lite, och sen blir de styrke. Klarar jag inte av de, så får de bli benen idag ist.
Liam ska vara hos alex dom timmarna. Sen när jag hämtar liam igen, så ska vi hitta på nåt..men vet inte vad faktiskt. Jag vill till skånes djurpark imorgon, eller ströget...vi får se vad det blir. Men eftersom det är påskafton så stänger allt såå mkt tidigare. Får helt enkelt kolla upp de. =)

Tycker fortfarande så synd om alex när de gäller körkortet..kan ju själv tänka mig hur de hade känns. 

Hade en hemsk dröm inatt...riktigt magknipande och hjärtont. Vaknar upp och inser att de bara är en dröm, men kan bli verklighet...närsomhelst..och det gör mer ont än i drömmen.

 



Det är många som vill köpa min mobil, men hatar dessa prutare. För fan asså..det är sjukt billigt redan. Säger bara, ta den eller skit i de. Har nu 3 st som VILL ha den..för det priset jag satt. Så först till kvarn är de som gäller.
Jag ska köpa en ericsson ist. Mitt 3 abbonemang går ut nu, så om jag förlänger de får jag en mob. Men då har jag 2 mobiler..och 2 nr. rätt så onödigt om man säger så, med tanke på att det ena abonemanget är ring obegränsat och skicka obegränsat sms/mms för 599 kr i mån. DET är billigt...min räkning ligger över den summan ändå och då snålar jag med allt tycker jag...hehe. Får hitta nåt på blocket ist. :-)

Nej, nu ska jag kela med min son så gott jag kan med min "låsta" nacke..*aaaj*...

Hörs och ses...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback