Bortskämd?

Det är jag verkligen inte annars..men nu kan jag faktiskt säga att jag är väldigt bortskämd, och jag älskar det, haha.
Har fått från en och samma kille...Märkes träningsbyxor, märkes träningströja, spinningskor, presentkort på massage, små överasskningar hela tiden, ett helt sett med hantlar (så jag kan träna hemma), påskägg (haha), och idag kom han frma till mig när jag va som svettigast och gav mig ett kuvert. Som vanligt rodnar jag som tusan, & vet inte vad jag ska säga merän typ " vad har du nuu gjort?"...Höm...med en skämt ton. Och denna gången va det ett presentkort på klipp och färgning på ett ställe jag vet är grymt duktiga och alla vi vet att det inte är billigt. Visste inte vad jag skulle säga. Ni kan säkert undra varför jag tar emot dessa saker. Jag ska säga att jag verkligen försök ge honom pengar för de och allt de där, men han säger bara att om jag inte tar de så slänger han de, så man är ju inte dum..*ler*.. Så..ja...jag njuter av att vara såhär bortskämd, för det är inte ofta! :-)

Idag på träningen bestämde jag mig för att se hur mkt jag klarade i bänkpress. Kör aldrig just "bänkpress" eftersom de finns såå många andra övningar som ger samma effekt...om inte bättre. Så iaf...jag sa åt han som hjälpte mig att börja försiktigt. Hade ingen aning om vad självla stången vägde. Vi ökade mer och mer i vikt..och han va "impad" av mig sa han. Det visade sig att jag körde 47 kg i bänkpress utan problem...så ni kan gissa hur stolt jag är! Det är allt det här bärandet på småbarn och matkassar, *s* ;-)*

Vänta fortfarande på bilderna från danmark, men Eldar är ju aldrig inne när jag är inne....på msn då alltså.

Men fick tag på lite andra bilder från min systers blogg som betyder massor för mig, och som är roliga att se tillbax på.

image125


Mina älskade systrar på julafton förra året ;-) Haha...


image127

Syster & jag våren innan jag flyttade från...Alex!


image128

Älskade Mamma och Ulf när han bodde på sjukhuset i Trelleborg.
Jobbigt att se & minnas!

image129

Min vackra mamma...


image137

Vecka 32...vilka minnen...*tjockis* :-D

image131

Ja, ni ser själva :-)


image130

Första bilden på min älskade son!

image132

Nybadad...2 månader ;.) (L)

image133

Min älskling...9 månader försöker lära sig gå...vid 10 månader va det klart *s*

image134

Mitt underbara söta lilla hjärta!!

image135

Liams vackra dop..med samma klänning som mamma och alla hennes syskon och kusiner oxå haft *ler*

image136

Himmel vad jag älskar dig!



Har såååå många bilder på alla dessa skivor som jag bara måste få kolla igenom snart.
Ni ska få se bilder ni aldrig tidgare har sett...mitt lilla mirakel!


Nu tänkte jag kolla på en hyrd film, sen sova. Ska jobba 16-21 skift imorgon.
Sen ska jag hem till Liam (som förhoppningsvis är vaken då) och pussa och krama och berätta för honom hur mkt jag älskar han.

Vi hörs igen!

Pussfest!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju aldrig fel med en massa presenter, men skäms du inte över att ta emot dem? Måste ju kännas pinsamt. Vad vill han få ut av allt detta? Har han inte bjudit ut dig?

2007-04-20 @ 14:39:47
Postat av: caroline

Klaaaart hon ska ta emot det!Han ska inte förvänta sig grejer bara för att han ger henne presenter, då har han heeeelt fel för sig! Jag önskar jag fick så mkt presenter :)

2007-04-20 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback