Ben & Jerry´s

Är nog den godaste glass jag nånsin ätit. Men oxå den dyraste. Har hört rätt mkt om den, så jag ville prova den. Finns vääldigt många olika spännande sorter, men valde en som hette "Chunky Monkey"....intressant namn ;-)
Det är en banangräddglass med choklad och valnötter. I valiga glassar är detta oftast i väldigt små bitar eller krossat. Men till min förvåning så va choklad bitarna väldigt stoa och smakrika, och valnötterna va hela och hade fortfarande sin krispighet kvar. Haha..pratar om glass som om de vore nån bra mobiltelefon eller nåt. Men är en glassälskare och till alla er som älskar glass...köp Ben & Jerry´s och välj just er favorit...Bra reklam det här hehe. 
Dock inte lätt att få tag på, men Videomix har den. Iaf den vid mobilia.

Mumma!

 


Kollade nyss på en film som heter "Are you scared"? Rätt löjlig film...men ändå nagelbitande..

Liam kollade på tecknat i min säng, för han sa att han inte va trött...vilket jag visste att han va, men lät honom ändå ligga i min säng. Efter ca 30 min hade han varit ovanligt tyst, annars vill han bli kliad på ryggen/magen eller att jag ska ligga brevid honom. Kollade in i rummet, och där låg han med ryggen mot tv.n, nappen i munnen och nutten i hans armar och snarkade lite sött...ska försöka bära över honom till sin säng. Det är lite svårt med tanke på min EXTREMA nackspärr idag *aj aj aj aj* och att liams säng är rätt hög med stege och allt...så det får bli att lyfta högt...kan bli stora problem idag..men vill inte väcka honom.

Älskar dig Liam!



Skaffade en "ny" mob idag.
Sony Ericsson W810i. Ericsson är bra mobiler..och är helnöjd!


Nu ska jag kolla på en film till jag hyrde, sen får de bli sängen...
Crazy In Love heter den och huvudrollerna spelas av Josh Hartnett *mums*, och Radha Mitchell.
Handlar oim en helt vanligt kille med autism, som har strakt behov av olika mönster och grejjer för att få vardagen att gå ihop. Sen träffar han en tjej...som då ändrar hans livstil och dom blir kära...låter rätt bra.
Vi får se...

Ha en Glad påsk alla glada och hoppas ni får nåt kul i ert påskägg, är själv såå nyfiken på vad som ligger i mina..meeen öppnar inte dom förrän imorgon ;-)



 

Hahahahahahahaha....:-D



Puss


Kommentarer
Postat av: Petra

Ben & Jerry's glass med choklad är också grymt god . Det finns en " kladdkasbotten " längst ner ;)
Underbar för dom som älskar choklad !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback