Älska din sko!

Har köpt ett par nya dojjor nu..

Blev förälskad direkt jag såg dom..

Så om ca 7-10 dagar så sitter dom så fint på mina fötter!!

Visst är dom så snyyyygggggaa!!


image121

image122

*Älska* :-D



Nackspärren sitter fortfarande i.
Va hos läkaren..nackkragar, mediciner & annat skit!

Jobbat hela dan...missat en underbar soldag. Men fr.om måndag så har jag att ta igen en massa massa massa massa sol!

Jag och en vän ska sätta oss på bo01 och dricka Kaffe (te för min del, hatar kaffe, luktar illa gör man av det osså), njuta, sola, mysa. Får ju passa på att småflörta nu när man är singel och det är tillåtet att göra de ;-)

Längtar som fan tills jag får använda min älskade bikini/badräckt...dösexig e den :-)

Jag är singel och njuter av livet till fullo nu...underbart!

Nepp..mer info om denna sessa får ni imorron!

Natti natt! =)

Kommentarer
Postat av: caroline

fy fan vad jag är avundsjuk på dina nya skor!funderar på att beställa dem från norge, 1700 spänn...det är lite too much egentligen..men FAN va snygga dem är!

2007-04-16 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback