Saaaknar.

Jisses vad jag saknar sitta här och berätta om mitt liv för er och allt annat.
Snart har jag datan igen..och då ska jag skriva ihjäl mig ;)

Ja..alla kära. Som ni vet. Det är juletid. Hur underbart är det inte? *puh*
Älskar julen som bara den. Har sååå fint hemma nu. Ikväll ska jag och lilleman klä julgranen och baka lussebullar. det blev knäck förra helgen. (Inte så värst god..blev lite för lös och gleggig, haha)
Liam fullkomligt älskar julen han med. Det är så underbart och se. Han ska få samma underbara julkänsla som jag haft sedan barnsben. Han är speciellt förtjust i Lucia sånger. Springer och sjunger staffan hela dagarna.
Är så glad.. han har börjat få ordning på sina "r" nu. Har ju tidigare bytat ut R.en mot L. Nu börjar de smått komma. Så jäkla sött hur han uttala dom, haha. Han är ju ingen skåning direkt. ;-) Har en underbar upplänsk dialekt som man bara smälter till. Vi säger ju "kÅla", har säger fint kOla. Vi säger mOa, han säger fint moooa. Osv osv. han använder inte vara fula Å, O G Och R, utan lite sthlmska över de hela. jag ska spela in med min nya kamera, så ska ni få höra. :D

Nu ska vi iväg och köpa julgransbelysning, hihi. Sen är det myskväll hela kvällen.
Har massa massa o berätta. Känner mig så lycklig igen. Haha.

Hörs sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Jessica! Sa konstigt att lasa att ni haller pa med julpynt nar vi ligger vid stranden o lapar sol, haha. Ha det gott o va radda om er. kram

2008-12-11 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback