Blindate.

Om 1 ½ timme ska jag på blindate. han kommer till vellinge och vi ska fika på Mimmas. Trevligt. Träffat honom via macth.com, så vi får se vad som händer :-)

Igår va jag på bio..men josse, niklas och så hade N tagit med sig en kompis till mig. Jag trodde jag skulle dööö.
Vilken jävla jobbig damp kille. Hela filmen satt han och gjorde läskiga miner åt mig, skrämde mig, och sa äckliga kommentarer som sex och blöta fittor..men herreguuuuuud. Jag va nästa småförbannad när jag satt där på bion. Ville bara filmen skulle va över. Sen tog jag mig hem fort som fan. usch...aldrig mer.

Men förhoppningsvis blir de bättre idag :)

Ikväll och imorron blir de Buddhas Lounge. NRJ fest ikväll och The Voice imorron.

Wiie.

Ses!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback